torsdag 5 januari 2012

Torsdag

En mycket tråkig dag... Har precis borstat igenom Niilo och borstat tänderna på honom, bara för träning så brukar jag borsta dem ibland. Det gick inte så bra idag. Så vi slutade när det gick hyffsat.

Har precis anmält mig till sandvikens bk, är laddad för ett hundår. ;) Dock börjar jag fundera på dagmatte till Niilo. Han behöver inte vara ensam mycket alls just nu, men i sommar går jag ut skolan och då är det lite ovisst. Man vet inte hur mitt schema ser ut bland annat. Förmodligen får jag shiftschema och N jobbar ju dagtid så det blir inte många timmar själv för Niilo, men ändå. Har haft kontakt med några stycken under denna tiden men inget som blivit bestämt och jag känner att jag kanske måste annonsera om jag ska kunna vara kräsen och välja?! Om man ens får den turen. Hundvakt kan fungera också vissa ggr, men samtidigt kan det vara smidigt för både Niilo och oss att det är samma person som har honom ibland på dagarna. Hunddagiset här är inget alternativ för mig.

Hur hade ni andra gjort?!

Niilo blir snart 11 månader och snart är han 1 år. Tiden går så fort!

1 kommentar:

  1. Svar: Ja jag har en applikaton till mobilen, som heter "Runkeeper" :)

    SvaraRadera