söndag 12 februari 2012

Sol!

Vilken härlig dag det har varot idag. Solen har varit framme och kylan har varit behaglig. det var t.om. så att solen värmde lite.

Vi varierade skogspromenaden med en tur på isen idag. Öjaren fick det bli. Är uppvuxen där då min familj har stuga där.

Niilo busade runt medans vi andra grillade korv och lekte.

Tog med mig systemkameran för en gångs skull och det blev faktiskt skapliga bilder även om jag trodde att den gett upp för länge sedan.











Niilo tycker det är superkul att ta vantar från barnen. Bildbevis på tjuven :)

2 kommentarer:

  1. jag tycker bilderna blev superfina, önskar mig en systemkamera själv- det är inte riktigt lika kul att förstora och rama in mobilbilderna ;)

    SvaraRadera
  2. Så fina bilder ! Nospuss från pappa Azlan ! Ha en fin alla hjärtans dag !

    SvaraRadera