tisdag 6 december 2011

Pinnfetisch

Niilo är ding idag. Jag slår vad om att det finns en löptik här omkring. Jag kan inte vara ute med honom, eller kan och kan men han stannar heeeela tiden och ska lukta på de där goda fläckarna. Dessutom blir han galen ialla saker och ska käka och smaka på allt. Tihi. Sedan har han blivit helt galen i pinnar. När vi går i skogen ska han alltid ha en pinne i munnen. Inte den minsta duger utan det ska vara den största och längsta han hittar. Storhetsvansinne? Ha ha.

Tänk att en löptik kan ställa till det så mycket, för nog måste det vara det? Haha, han är som förändrad idag, det började för någon dag sedan men det går väl över snart antar jag. Alla karlar kanske vet vad jag talar om? :P

Jag är hemma och pluggar idag. Tvättstugan samtidigt så Niilo blir ensam stunder då och då. Finns en del hundar här omkring och när jag kom från tvättstugan hör jag massor av hudar skälla innefrån som förmodligen också är ensama, men inte Niilo inte. Sedan möts man av en mycket glad hund även om man bara varit borta i 15 min. :)


Stolt vovve kan sotta fint. :)


Ha ha, denna bild är så skön. Den speglar hans humör idag, tokig och ja vad ska man säga? Dessutom nyvaken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar