fredag 18 november 2011

Ny header?!

Jag önskar jag hade tid att göra en ny header. Jag är inte så duktig på att fixa med sådant men något brukar jag ju alltid få ihop. Den som är nu är jättegammal.

Sedan ska jag damma av våran systemkamera och bli duktigare på att ta finare bilder. Förr knäppte jag mycket kort men det har runnit ur sanden plus att jag tror det är fel på kameran. Den ger helt svarta bilder ibland.

Niilo och jag har precis städat här hemma (han stoppkloss medans jag städar). Snart kommer L och det är dags för plugg igen. Inte mycket till fritid nu inte...

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilken fin lapphund du har! Vilken kennel kommer han ifrån?

    SvaraRadera
  2. Sv: Kan jag visst göra! :) Du får skicka bilder och önskemål hur den ska se ut med mera! :D

    SvaraRadera