fredag 17 februari 2012

Lite chockad

Var nyss ut med Niilo på kissrunda. Vi rundar ett hörn och bakom det sitter en katt på kanske två meter bort. Niilo brukar alltid bli helt tokig men nu stannade han till och kollade sedan när jag sa åt honom att komma så vände han på en gång och vi gick vidare?! Vad hände liksom? Jag har bara fleecetröja på mig och ingen belöning med mig. Attans. Tur att man har rösten men kändes inte som det räckte just vid detta tillfälle.

Bra dag idag tror jag, mycket bra... Mycket med skolan som löst sig och vi har gjort analysen på våra enkäter rätt till c-uppstatsen vilket lyfte en stor sten från mitt hjärta! Helt utan hjälp har vi klrar av det förbannade programmet SPSS. Det är t.om. roligt nu. Mycket som var signifikant i vissa grupper också.
Nog om detta.

Niilo fick vaccination idag. Så nu är det gjort. Ska göra ordning lite kycklinglever åt honom idag, tänkte torka det i ugnen. Sedan funderar jag på att kolla om det finns någon kycklingkorv utan lök? Alla produkter som korv, leverpastej och blodpudding som jag kikat på innehåller alla någon slags lök. Ica hade ju varmkorv innan som inte innehöll någon lök men de slutade de med såklart. Typiskt. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar