söndag 18 december 2011

4:e advent

Måste bara säga att jag inte tror det finns något finare ställe så här på vintern än vallhovsskogen. :) Jag och Niilo var ute i morse och busade i skogen och möttes av forsande bäck och massor med snö på träden och marken. Vilken tur att det fanns en planka att gå över bäcken med. Jag måste ta bättre bilder nästa gång men min telefon dog precis efter detta kort togs.




Annars har det inte hänt något speciellt. Dock vet jag att det bor en tik som löper här i närheten för Niilo blir helt galen när vi möter de ute. Han brukar inte reagera så och endast när vi möter de också. Ibland kan han typ stå och lukta i luften och sedan kommer de bakom hörnet. Hur är det möjligt?! Ha ha. Borde dock inte bli så långvarigt antar jag men Niilo är verkligen tonåring nu.


Vi grillade korv ute förra helgen. Var ute hela dagen och det var så härligt. Notera Nicklas "björnmössa". Ha ha.

Allt luktar gott...

Tycker om "moster".

Jag älskar denna bild, Niilo visar sin rätta sida. He he.

Från hundmässan förra helgen. Detta var finalen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar