fredag 15 juli 2011

Semester

Den enda anledningen jag har för att inte ha bloggat är att N har semester och vi har bott i stugan utan internet. Har internet på mobilen men det går inte så bra att blogga med den...

Niilo har hunnit bli 5 månader nu och har tappat massor med tänder, snart allihopa tror jag? Många i vilket fall. Märks att han bli äldre och han är så glad jämt. Hade tänkt ställa ut honom i september men tror jag ångrat mig. Vet inte vad som hände men han tappade massor med päls för ett tag sedan och nu har han börjat få massa päls på ryggen, jag kallar den raggarranden. Varför kan ni se på bilden här nere. Så utställning får kanske vänta? Egentligen vill jag ställa ut mest för att jag anser det vara rätt bra träning, men vi får se hur jag gör.

Vet inte om det syns så bra men på ryggen har det växt ut en massa ny grov päls och det är mycket mörkare än resten av pälsen. Ser nästan ut som en tuppkam. 


Här om dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar