söndag 29 maj 2011

Tråkigt

I dag kunde vi tyvärr inte gå på valpkurs. Noah vaknade i natt och spydde så det är lite problem att få barnvakt till magsjukt barn... Det gjorde inte så mycket egentligen, vi har haft en mycket bra dag ändå eftersom Noah var som vanligt hela förmiddagen. Varit hos min mamma och sedan hos N's mamma så här på mors dag.

Försökte ta lite bilder på virvelvinden alldeles nyss och det gick bra ibland:




...och mindre bra ibland:



Jag är förnärvarande lite less på min systemkamera för jag har inte lagt ned så mycket tid på den på slutet så den strejkar lite. Haha, nej men jag har glömt bort en hel del och jag måste nog lära om mig en hel del för att få lite bättre bilder igen.

Längtar till helgen då vi ska upp till stugan och fixa massa. Ska bli mysigt! Snart kan vi bo där när det blir varmare. Tror minsann att det skulle bli mycket varmare och bättre väder nu i veckan?

Sedan måste jag skryta lite om Niilo också eftersom han var ner mig ned på stan igår. Det var modevisning och massa folk. Min lilla och stora älskling skulle gå modevisning så jag gjorde en chansning som tog med mig Niilo. Han har varit på stan förr men inte när det är så mycket folk, musik och t.om. hästar och massa andra hundar. Vilken kille! Gick bredvid mig så fint hela tiden och sedan satt jag mig på en bänk och tittade och han låg fint bredvid mig och tittade på folk och hundar. Underbar!
Sedan är det massa folk som vill komma fram och klappa väldigt ofta vilket också ger bra träning. Han drar blickar till sig var vi än går och folk pekar och suckar beundrande åt honom. Våran fina lille Niilo!
Trevlig söndag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar