fredag 20 maj 2011

Fredag?

Redan fredag. Jag hade tänkt plugga massor idag, men då blir Lilly sjuk så jag är hemma med sjukt barn och hundvalp. Mycket plugg då? Så typiskt nu blir det säkert till att sitta i helgen ändå.

Slutgnällt! :)
Göämde skriva igår att Niilo blev 14 veckor. 14!? Snart har han varit här halva sitt liv. Tiden går så fort.

Igår var vi ner på stan, Niilo och jag. Satt oss på en bänk och tittade på folk. Han satt lugnt en stund så jag blev nöjd. Sedan gick vi in till Nicklas jobb och hälsade på vovven där. Gick också bra. Niilo blev trött och somnade när vi kom hem. Vi hade som "hemläxa" från valpkursen att utsätta de små för två nya miljöer. Så vi skulle kunna säga att jag gjort det nu då.

I helgen är det vårläger hos Black Blossom och jag hade så gärna velat vara där. Såklart kommer det alltid saker i vägen som jobb m.m. Sedan har vi valpkursen på söndagar nu. Aja, vad är väl en bal på slottet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar